Tøj og IKEA

Kamma viser her meget insisterende hvor kikset jeg er til det der med tøj 😉
Jeg giver hende aldrig den heldragt på igen! … tror jeg!

Da Anders fik fri, tog vi en tur i IKEA efter hagesmække og tallerkner – det var tiltrængt, man kommer altså ikke ret lang med to (ødelagte) hagesmække når babyen næsten spiser 3 måltider om dagen 😉
IMG_3696
Solen irriterede Kamma helt vildt på vej til IKEA, men det var da ligefør mors solbriller var endnu værre!

I børneafdelingen gik Anders rundt og viste Kamma alle mulige ting og hun var bare ligeglad med det hele. Men da han viste hende Lille Sorte Sambo, SÅ vågnede hun op!
IMG_3698

IMG_3699

IMG_3703
Det var jo morfar!! 😀
Han var nødt til at komme med hjem!

Hun er rent faktisk så glad for den at hun ikke rigtigt var interesseret i at spise. Hun ville hellere lege 🙂

2 thoughts on “Tøj og IKEA

  1. IKEA har altså også bare de bedste ting til børn i køkkenet til utrolig gode priser – forstår slet ikke folk gider købe andet 😉 Deres spiseforklæder er altså også helt geniale, når de begynder at skulle lære at spise selv.
    Nåede lige at tænke, om dukken så ikke kom med hjem, lige inden du så havde skrevet det – hvor er den SKØN!

    God påske til jer 😀

    • Jeg købte også de der forklæder, så kan det være jeg ikke behøver skifte al hendes tøj når hun er færdig med at spise længere 😉

      Det er sjovt at hun bare blev så glad for den, glæder mig til at fortælle min far det 🙂

      I må også have en rigtig god påske!

Skriv et svar

