Bedsteven og Running Sushi

Kamma er stadig vildt glad for sin nye dukke! Som nu hedder Raymond efter min far 😉

20130327-213450.jpg

Hun havde feber i morges da vi vågnede, så måtte droppe mødregruppen, men feberen forsvandt i løbet af dagen, så da Anders kom hjem fra arbejde blev vi enige om sushi til aftensmad. Og selvfølgelig running sushi. Vi har fundet et ret hyggeligt sted i Randers hvor man kan parkere gratis lige udenfor døren og så er det billigt!
De hedder In Sushi og ligger på Mariagervej 🙂

20130327-213917.jpg

Åååååååhhhhmmmmmm!

Kamma elsker at være ude, hun er så optaget af at kigge på mennesker, at jeg næsten ik’ ka’ komme i kontakt med hende.
Jeg lod hende også smage lidt på maden.

20130327-214105.jpg
Det er garanteret fyldt med aaaaalt muligt hun slet ik’ må få, men hun hyggede sig gevaldigt med den!

Min mad var bare pervers! 😉

20130327-214708.jpg

3 thoughts on “Bedsteven og Running Sushi

  1. Hvor godt, at feberen forsvandt så hurtigt igen 🙂
    Årh manner, jeg vil også snart have running sushi! Jeg elsker det koncept – vi har endnu ikke været ude at spise alle fire. Det er bare nemmere at spise hjemme (og billgere) 😉 Hmm.. Men en eller anden dag i nærmeste fremtid skal vi altså prøve det der udespisning med to børn 🙂
    Pervers sushi – he 😉

Skriv et svar

