SPbesøg og tænder…igen!

Vi havde besøg af sundplejersken i morges. Kamma vejer nu 8,27 kg og er 71 cm lang. Hun har ikke taget ret meget på den sidste måneds tid, men hun har heller ikke villet spise noget i næsten 2 uger og som sp selv sagde, så har hun et ret højt aktivitetsniveau! Så der var ikke noget at være urolig for. Hun synes vi skal begynde med babymassage for at få hende til at slappe lidt af 🙂

image

Da sp var gået forsøgte jeg at få Kamma til at sove, men det ville damen ikke! Hun rodede rundt og snakkede og kunne slet ikke finde ro. Indimellem græd hun lidt, men var egentligt glad nok så længe hun sad ved mig.
Ved 14-tiden fandt jeg ud af hvorfor.

image

Nu synes jeg faktisk godt de der tænder kan slappe lidt af!

Men nu er hun faktisk blevet bedre til at ligge på maven og tænk i går rullede hun fra mave til ryg TO gange! Det begynder at ligne noget 🙂

4 thoughts on “SPbesøg og tænder…igen!

  1. Ja, de tænder kan altså være drilske…Kongen var slet ikke påvirket af dem, men han var også over 9 måneder, da han fik den første, og lige blevet to, da den sidste (for nu) kom, men Badutten fik den første 5 måneder gammel og var ikke meget mere end et år, da han havde hele 16 (!) tænder, og det skal jeg lige love for kunne mærkes!
    Håber I får en dejlig weekend uden at mærke for meget til de små bisser 🙂

  2. Nøøøj de tænder vil bare ud, hva. Jeg håber Evie tager de der tænder der i stiv arm, for uha, det kan være temmelig hårdt at være mor til tandpylret barn 😉
    Og hvor er hun da bare dygtig sådan at rulle, din Kamma 🙂 8,2 kg er også en ret god vægt – Evie vejer lidt over de 6 kg nu, og jeg synes efterhånden godt jeg kan mærke, at liften er rimelig tung at flytte rundt på (altså når hun ligger i den ;-)). Vi styrketræner dagligt os mødre 😉

    • Kamma er heldigvis ikke pylret. Men hun bliver hidsig nr de klr og s flygter vi, for hun bider hrdt! 😉 Puha ja, man kan godt vre lidt trt i armene efter man har bret rundt p dem, er bare glad for at hun er s god til at lege selv s jeg ikke behver slbe p hende hele tiden 😉

Skriv et svar

