Yoda og tand og vugge

Jeg har da helt glemt at vise Kammas fantastiske hue frem!

45301_10151308287947396_340493969_n

Armen den er da helt vildt sød! Jeg elsker den!
Fandt opskriften her og fik en bekendt til at hækle den for mig – nu er det LIGE før jeg glæder mig til næste vinter hvor hun kan passe den rigtigt 😉

Man sover også godt med den på 😉

2013-04-11 17.26.18

Og så tidligere i dag, ville jeg lige tjekke om den der 4. fortand som jeg har kunnet se lige under tandkødet på damen i en uge, var brudt frem.
Det var den, men nogen var altså ikke helt tilfreds med at mor rodede hende i munden! Mildt sagt…
2013-04-12 08.56.14

Bagefter faldt hun i søvn i sin vugge.
2013-04-12 09.14.12
Der går altså ikke lang tid før jeg ikke kan skrue hende ned i den mere. Øv, vi er ellers glade for den! 🙂

3 thoughts on “Yoda og tand og vugge

  1. Hi, hun ser super sød ud med huen – som i øvrigt er super sød – over øjnene 😉
    Vi er også rigtig glade for vores hængevugge til Evie, men hun kan også kun lige akkurat være i den nu :-/ Æv, den har ellers en skøn effekt på næsten alt. Har hun noget hun skal af med skal hun bare op i vuggen og ligge for sig selv, så kommer der en ble efter lidt tid helt uden gråd 🙂 og søvndyssende er den jo også… Suk, jeg kommer til at savne den!
    PS. Til højre for hende på billedet med vuggen.. Er det en babysengesæt (det med troldemotivet på)? Det er da super sødt! 🙂

    • Det er faktisk mest farmand der bruger vuggen herhjemme, så får Kamma noget af en gyngetur mens hun lytter til Vimmersvej… vi må have fat i en sansegynge i stedet 🙂

      Det er babysengesæt ja, Karoline-med-k har syet det 🙂

Skriv et svar

