Aftensmad og dagpleje

2013-05-28 18.31.40
Nogle gange ville jeg ønske vi havde hund 😉

Vi har fået tilbudt dagplejeplads til hystaden. 15 dage senere end jeg havde skrevet hende op til – godt jeg stadig har barsel – og da jeg ringede til dagplejemoren var hun vildt overrasket, for hun havde ikke hørt noget. Men hun lyder sød, så det er jo godt nok. Vi skal hen og hilse på d. 14. juni.
Jeg må være mærkelig, for jeg glæder mig faktisk til at sende hende afsted. Hun keeeeeder sig herhjemme, mor er bare slet ikke spændende nok 😀

 

4 thoughts on “Aftensmad og dagpleje

  1. Ha ha, hun ligner en, der tænker: “Sviner på gulvet, mig? Hvad snakker du om?” 😀

    Håber det bliver et godt besøg hos dagplejeren! Godt du tænker sådan omkring det – så bliver det også nemmere for hende at blive afleveret! Hvornår skal hun starte, og hvor gammel er hun så der?

  2. Hihi, altså, som hun er skøn ! Jeg laver heller ikke andet end at støvsuge føler jeg 😉 Efter hvert måltid Evie har fået skal støvsugeren liiiige frem 😉
    Dejligt med en dagplejeplads 🙂 Jeg håber I bliver glade for dagplejeren. Vildt, at du er klar til at aflevere 🙂 Jeg kan næsten ikke holde ud at tænke tanken, men jeg er også skrækkelig på det punkt! 😉

    • Haha ja, men de vil jo så gerne selv og så skal de jo ha lov 🙂

      Jeg ville nu også helst gå hjemme med hende for evigt, men det ville hun da hade den lille dame. Det er nok også derfor jeg har så nemt ved det. Jeg kan jo allerede nu se hvordan hun lyser op hver gang vi kommer et sted hen med børn 🙂

Skriv et svar

