Søvnmangel..

Jeg jublede vist liiiidt for hurtigt i går aftes. For jaja, Kamma sov kl 20. Men hun vågnede også ved midnat og mente IKKE hun behøvede sove mere.
Til sidst tog jeg hende med ind i sengen hvor hun lå og rodede rundt – hvordan er det muligt at sådan en lillebitte baby kan fylde en HEL seng?!

Faktisk gad hun kun tie stille hvis hun måtte give mig lussinger, hive mig i håret eller pille mig i næsen. Først ved 3 tiden gav hun op og lagde sig til at sove igen, men stadig uroligt og hun skulle have sin sut og en tot af mit hår HELE TIDEN!

Kl 6 var hun FRISK!
Og sang lige en lille fødselsdagssang til min søster, der fylder 14 i dag.

Nu har hun sovet 2 timer og jeg sidder her og fortryder at jeg ikke bare lagde mig til at sove sammen med hende. Nå.. det bliver vist bare en lang dag i dag 😉

One thought on “Søvnmangel..

Skriv et svar

