Fredagsformiddagshygge

Da Kamma vågnede kl 6 i dag, gik jeg ned for at lave en flaske til hende. Da den var indtaget, syntes hun at hun skulle pølle. Hun pressede så hårdt at hun kom til at gylpe, som så fik hende til at græde og så startede snotfontænen, som hun tværede ud i hele ansigtet. Suk… Gå så væk, snot! 😀 
Jeg fik hende tørret af og lidt senere gik vi så ned for at spise morgenmad. 
2013-06-07 09.44.17
Hvor nogen fik et hysterisk anfald fordi nogen troede at nogen kunne mades med ske. Gleeeeem det!

2013-06-07 09.50.14
KAMMA KA’ SELV!!! 
…det er slut med grød. Jeg finder på andet at give hende til morgenmad nu 😉 

2013-06-07 10.00.47
Så et bad var vist på sin plads. 
Men hun sidder jo ALDRIG stille mere. 
2013-06-07 10.09.14
Så hun var straks oppe på knæ og to sek senere var hun helt oppe at stå… og så væltede hun. Suk… 
Det er da utroligt som man skal være over sådan en størrelse hele tiden nu! 😀 

Og nu tager hun sig en lur – hvilket hendes mor er meget taknemmelig over. Der var nemlig ret meget at rydde op 😉

4 thoughts on “Fredagsformiddagshygge

    • Haha, indimellem ville jeg ønske at hun kunne smitte mig lidt med energi, men det er kun forkølelsen jeg får 😉
      Hvis hun fik sondemad, ville hun da bare hive den ud i stedet 😉

  1. Ih altså, jeg elsker dine hunmoristiske hverdagshistorier! 🙂 Hun er da bare sød, Kamma, selvom hun er lidt for god til at kaste med grød 😉 Underligt nok vil Evie overhovedet ikke have grød eller mos mere! Til gengæld vil hun have ‘fast føde’, så rugbrødshapsere, torskerogn, frikadeller, melon, æble mm ryger glædeligt ind, men grød er bare no-go 😉
    Og altså, så dygtig hun er, sådan at rejse sig i badet 🙂

Skriv et svar

