Jeg kan jo næsten ikke følge med!

 

 

 

 

 

 

Kamma udvikler sig simpelthen så hurtigt for tiden. Det hun ikke kunne før hun sov til middag, det kan hun når hun vågner. Jeg kan ikke følge med!

2013-06-09 12.00.27
Hun er vild med at klappe!

Nu hvor hun er begyndt at kravle, kommer hun pludselig hen til mig og vil kysse og kramme, det har hun aldrig gidet før.
2013-06-10 11.39.24

2013-06-10 11.39.43

 

2013-06-10 11.40.07-2
Nogle gange kan hun nærmest ikke få nok!

Hun reagerer både på sit navn – og på NEJ! 😉 Selvom hun ihærdigt forsøger at overhøre sidstnævnte. For alle ledninger tilhører da Kamma??

I dag var vi i mødregruppe hvor Laura, som er 9 dage ældre end Kamma viste hvor god hun var til at rejse sig op ad alting. Så da vi kom hjem i eftermiddags, syntes Kamma åbenbart hun skulle gøre hende kunsten efter. Og blev ved med at rejse sig op!
2013-06-10 20.55.03
Og nu kan man jo NÅ mors computer – juhuu! 😉

Da hun kom i seng, rejste hun sig også op igen og igen og smed sutten ned på gulvet. Dét var bare skideskægt. Noget siger mig at vores nemme putteaftner hvor vi bare giver flaske, sut og dyne på, er ved at være slut… :p

Og så er hun stadig narcissistbaby der elsker at kigge på sig selv 😉

5 thoughts on “Jeg kan jo næsten ikke følge med!

  1. Hold da op hvor er hun blevet stor! 😀
    Tiden flyver afsted og jeg kan kun nikke genkendende til, at det går alt for stærkt med deres udvikling!
    Tænk sig at vores lillesøster allerede er 16 dage gammel! :S

Skriv et svar

