Kammas første tur til Sverige.

…eller teknisk set var hun jo med derovre sidste år. Hun lå bare trygt og godt i maven 😉

Torsdag morgen fik vi pakket teltet sammen og pakket bilen og kørte stille og roligt mod Helsingør.
Først gjorde vi et kort stop på en strand ved Louisiana hvor vi spiste morgenmad. Selvom det så lidt gråt ud, var det faktisk overraskende varmt 🙂
DSC_0291

DSC_0294
Og Kamma smagte kakao for første gang – sådan er det når moren glemmer at sørge for at købe noget at drikke til baby, men kun tænker på sig selv 😉

Da vi kom til Helsingør, skulle vi lige ind og finde en gave til min far, han blev 60 i maj.
Hvis Sverige nogensinde tillader svenskerne at købe alkohol i butikkerne som i Danmark, så dør Helsingør sgu da. Jeg har da ALDRIG set så mange spiritusbutikker på sådan et lille område! 😀
Men vi fandt en fin trækasse med forskellige slags øl, summerbirdmandler og så noget syltetøj med ananas, kokos og rom – shiiiiiit det smagte godt! Ærgrer mig helt vildt over jeg ikke købte noget til mig selv.

Og så legede vi Find Holger.
DSC_0302

 

Min far og Anders kommer så fint ud af det med hinanden… men de er også skræmmende ens på mange punkter.
Så der blev drukket masser af øl og fortalt historier 😉
DSC_0313

Min far var SÅ glad for at se Kamma!
2013-07-04 15.24.09

Og jeg er bare lisså charmerende som normalt…
DSC_0379

Min lillebror har en pitbull/amstaffblanding, han er verdens rareste hund. Men inden vi tog afsted, var jeg lidt nervøs for hvordan han ville reagere på Kamma. Men altså… de to, de blev bare venner lige med det samme!
DSC_0328
Nok mest fordi Kamma er utrolig gavmild med sin mad når der er hunde i nærheden 😉
DSC_0338
Mad smager i øvrigt en lille smule bedre, når det lige har rundet en tur på jorden først!
DSC_0363
“Gad vide om det der kan spises??”

DSC_0376

Der var selvfølgelig også tid til en tur på en legeplads – med gynger!!

1045011_10151444869342396_1585495915_n
DSC_0392
DSC_0467

DSC_0493
“Det her er sjovt!”
DSC_0496
“Nej, ikke alligevel!”
DSC_0498
Så det er godt ham far lige kan komme og redde en 😉

Vi var også i IKEA derovre, hvor min far syntes at Kamma skulle have en af deres hundebamser, så han fandt en bulldog frem. Kamma kiggede bare underligt på den og skubbede den så på gulvet. Jeg prøvede at give hende den igen, men så blev hun tosset og begyndte at skrige, mens hun skubbede den fra sig igen. Så gik jeg hen og hentede bastardhunden (som jeg tror skal forestille en golden retriever?!) og SÅ var hun glad! Den skulle kysses og krammes (og snottes i…) og hun bliver stadig lige lykkelig hver gang hun ser den.
2013-07-06 09.35.20
I skrivende stund ligger den endda sammen med hende i sengen 😉

Vores ferie i Sverige sluttede lidt hurtigere end planlagt, men det fortæller jeg om i morgen 🙂

4 thoughts on “Kammas første tur til Sverige.

Skriv et svar

