Sommeren er slut…

…og det er mit og Anders’ forhold også.
Vi gik fra hinanden for knap en måned siden. Det har været og ER pissehårdt, men jeg forsøger at acceptere det. Han skal jo heller ikke være sammen med mig når han ikke har lyst.

Kamma og jeg er flyttet ind i en lejlighed, som går an indtil videre, men håber på at jeg indenfor nogle måneder bliver tilbudt noget jeg har lyst til at bo i. Helst med have, men det er nok lidt urealistisk 🙂

Kamma er startet i dagpleje, men i dag valgte jeg at tage hende ud igen, da jeg ikke føler at hendes dagplejemor vil anerkende at Kamma har det svært i øjeblikket med alt det nye der sker, men siger at hun “bare er hysterisk!”??? Og så fik jeg at vide at jeg ødelægger hende ved at lade hende sove i min seng. Og så beskyldte hun mig også for at stjæle. Alt i alt synes jeg egentligt bare vi er bedre tjent med en anden dagplejemor 😉
Jeg skal ringe til dagplejekontoret i morgen, så finder de en plads.

Så var det egentligt meningen at jeg skulle starte på HGS på mandag, men nu må vi se om det kan lade sig gøre oveni alt det andet der sker, skal tale med en studievejleder på fredag.

Nå ja.. og så er jeg vist på vej ud i noget forkølelse-influenza’ish.. så her går det jo godt!

Så her er lidt Kamma-spam fra det sidste stykke tid for at lette stemningen i indlægget lidt!

IMG_0604
Baby med alternativ paryk.
IMG_0732
Baby får kun våd karklud til aftensmad.
IMG_0763
Baby har arvet sin fars kærlighed til IKEA.
IMG_0768
Baby spiser frugtsnask.
IMG_0785
Baby gynger med Michael.
IMG_0802
Baby får flere tænder, med mere savl til følge.
IMG_0807
Mor og baby ❤
IMG_0892
Baby holder alt håret tilbage med hårbøjle.
IMG_0899
BABYS FØRSTE STYKKE BACON!!
IMG_0961
Baby er i stort badekar.
IMG_0976
Baby kan selv tage billeder.
IMG_0983
Baby hjælper med at flytte.
IMG_1002
Baby skal i hvert fald ikke pakkes ind i barnevognen.
IMG_1018
Baby i vores fine nye GRØNNE sofa.
IMG_1075
Baby lige inden den første tur i cykelstol.
IMG_1096
Baby der sover. I nat er det dog hos far.

3 thoughts on “Sommeren er slut…

  1. Nej nej nej nej. Det er ikke okay. Øv. Man må ikke gå fra hinanden de første tre år af barnets liv. Det er reglen. Hvor er jeg ked af det for jer. Har godt undret mig over, at du savnede hende på IG. Øv. Håber I kommer i gennem det og at I får en ok lejlighed. Og også ekstra øv med den dagpleje. Kram herfra.

  2. Åh, det er jeg ked af at læse! Håber at i alle tre har det bedst muligt – og sikke da en skod dagplejemor! Naturligvis ødelægger du hende ikke, det er da helt skørt at påstå – hun ser som altid skøn og glad ud på billederne, men ikke underligt hvis hun har brug for lidt ekstra tryghed i en turbulent tid.

  3. Ej det er jeg ked af at læse, at i er gået fra hinanden 😦 Krydser fingre for en lille have til jer XX
    Frygtelig dagplejemor! De skal sku ikke komme med gode råd eller fortælle en hvordan man skal være forældre! De skal være modtagende og åbne overfor alle slags børn uanset deres personlighed.. Vi har også haft sådan en så ved hvordan det er og man skal bestemt ikke afleverer sit barn hos en person man ikke er tryg ved!

Skriv et svar

