1 år!

 

 

 

 

 

Kamma fylder 1 år i dag! Det er jo helt vildt! Min lillebitte baby er pludselig blevet så stor!
20130930-000453.jpg
Lillebitte og helt ny. Velduftende – inden gylp og bæ – og som sov! Årh, hvor det river i æggestokkene at se det billede! 

20130930-001014.jpg
Men nu er hun så stor og fuld af spilopper HELE tiden! Så hvad gør det at hun vækker en 100 gange om natten? HVEM har brug for søvn?!

Vi har fejret dagen sammen, Anders, Kamma og jeg.
Hun holdt fest det meste af natten, så hun vågnede først kl 9, hvor en vis hr. Lund allerede havde skrevet flere sms’er og spurgt om vi snart var vågne – tror nok der var en der gerne ville se sin datter 😉

foto 1
Kamma fik masser af lego duplo af mig, men var nu lidt i tvivl om hvem der egentligt var mest glad for det… De var begge ret opslugt 😉
foto 2

Da Kamma og jeg var kommet i tøjet, tog vi til Viborg (hvor det hele lissom startede) og spiste brunch hos Cafe Baghuset.
foto 3
Det var et vældig hyggeligt sted. Med fine priser og Kamma fik sin egen børnebrunch hun kunne sidde og rode med. Det syntes hun vist var helt i orden. Der blev i hvert fald kørt nogle pølser ind!

Bagefter gik vi en tur rundt i Viborg, først i Fætter BR, hvor Kamma fik sin gave fra dem, en lille bamse og en hat… og bagefter en tur ned ad strøget, hvor vi endte i kirken.
Så blev vi enige om at tage hjem til Anders, så Kamma kunne få sin gave fra ham.
1374223_10151592573772396_635494021_n
Kammas nye hat!

Og dén var et hit! Det er en børnetrampolin, der er købt her.

Der er kommet skumisolering på den nu, så det ikke gør så ondt på hende hvis hun slår hovedet ned i en af stængerne. Men hun var bare vildt glad for den! Det var fedt at se!

Bagefter brillerede hun lige med at vise at hun faktisk godt kan gå… lidt.

Hun tog sine første to skridt i lørdags, hvor hun blev ret forskrækket, men det var åbenbart helt ok at gå mellem far og mor i dag! For satan hun er dygtig! 😀

Jeg skulle desværre i skole her til aften. Og eftersom jeg kun skal møde to gange om måneden, ville jeg altså ikke aflyse.
Så Anders og Kamma kørte mig derind, men der var da heldigvis lige tid til at tage et smut forbi McD og indløse Kammas gratis Happy Meal.
foto 5
…som hun altså IKKE var villig til at dele med os! 😉

Det har været en vildt dejlig dag. Jeg er så glad for at Anders og jeg stadig kan tale sammen og have det sjovt, selvom vi ikke er sammen længere. Det gør altså det hele lidt nemmere.

Men NU vil jeg skynde mig at kaste mig i dynerne, så kan jeg lige nå at få SEKS TIMERS uafbrudt søvn inden den lille dame bliver afleveret her i morgen tidlig! Skønt!

8 thoughts on “1 år!

  1. Tillykke! Ser ud til at have været en dejlig dag – er sikker på at det betyder meget for Kamma at i kunne dele den alle tre 🙂
    Fede gaver – jeg glæder mig så meget til jeg kan bruge Ekko som undskyldning for at købe lego :-p

  2. Tillykke igen med verdens bedste Kamma! Er rigtig glad for at høre, I stadig kan hygge jer sammen. Det kommer helt sikkert til at gavne Kamma! Du ser vildt sød og smuk ud på billedet 🙂

Skriv et svar

