Photochallenge #1 – mit sidste indkøb og mere MØB

20131101-145728.jpg
Er dem her fra Semper, noget brød og bananer.
Kamma fik nemlig lagt dræn i onsdags og det har altså ikke været nogen umiddelbar succes.

20131101-145933.jpg
Det var ellers hurtigt overstået. Lægen sagde også at der ville gå nogle dage før det ville hjælpe hende, men havde godt nok ikke regnet med at hun ville få så meget mere ondt 😦
Hun vil hverken spise eller sove nu, så jeg prøver mig bare frem og de her smoothies er noget af det eneste jeg kan få i hende, udover mme.

20131101-150227.jpg
Ellers er det bedste bare at holde hende beskæftiget – hvilket er lidt svært når det nu er weekend og pengene er små. Men vi fik da fodret ænder og gik en tur på biblioteket.

20131101-150429.jpg
Nu sover hun endelig og jeg sidder musestille af frygt for at komme til at vække hende, så må vi se hvordan humøret er når hun vågner.

Skriv et svar

