Stilhed, flytning og Kammaspam

Nu gav Henriette mig jo lige dårlig samvittighed den anden dag, fordi jeg forsømmer min blog. Men der sker bare så meget!

I morgen får jeg nøglen til den lejlighed, som Kamma og jeg skal bo i for altid – eller noget. I hvert fald i lang tid. Og jeg glæder mig helt tosset til at komme på plads. Og til at få skabsplads. Og bare til at få pakket ud!

20131113-200804.jpgFørst en plantegning, min lejlighed er spejlvendt, men ellers helt magen til 🙂

20131113-200938.jpgOpgangen er lys og skønt med sådan nogle store vinduer. Vi skal bo på 2. sal, så skønt med en baby der elsker at kravle på trapper 😉

20131113-201106.jpgBadeværelse

20131113-201156.jpgStuen fra den ene side…

20131113-201236.jpg…og fra den anden.

20131113-201340.jpgMit soveværelse.

20131113-201435.jpgOg fra anden vinkel. Med væg”dekoration”, som heldigvis er malet over 😉

20131113-201625.jpgKammas værelse.

20131113-201704.jpg

20131113-201719.jpgKøkken

Åh, det bliver så godt!

Intet indlæg uden Kammabilleder 😉

20131113-202518.jpg

20131113-202527.jpg

20131113-202537.jpg

20131113-202547.jpg

20131113-202556.jpg

20131113-202607.jpg

20131113-202627.jpg

11 thoughts on “Stilhed, flytning og Kammaspam

  1. Ha ha hvor er hun skøn på det sidste billede. Derudover ser det jo skønt ud, du skal bare huske at låse jeres dør, så hun ikke fiser ud i opgangen, og ned på gaden for at købe is 🙂

      • Men i tilfælde af at hun hellere vil ha is, så lås døren. Derudover er det også en meget god ide her i provinsen, for folk går jo bare ind. Så kan det være de kan lære at banke på, NÅ.

  2. Den ser lækker ud den lejlighed. Min datter som er jævnaldrende med Kamma og jeg er også på vej til at flytte. Vi bor dog stadig sammen med hendes far indtil jeg overtager min nye lejlighed pr. 15/2. Det er hårdt, men sådan er det.
    Og så ville jeg lige høre, hvor du har købt hr. iGuy til ipad, og om den var billig-ish? Mangler virkelig noget beskyttelse til min – og til iPhonen… 🙂

    • Åh, det er jeg ked af at høre 😦
      Er der ikke et sted I kan bo indtil da?
      Jeg købte iGuyen i Eplehuset. Var overhovedet ikke billig, men ALLE pengene værd. Og så har jeg lige købt Fisher Price coveret til iPhone 🙂

      • Det var min egen beslutning og så viste det sig, at faren efter et par timers overvejelse var enig, så det værste er vist egentlig at vores datter skal opleve det. Heldigvis er der jo så mange skilsmissebørn, der trives fint og jeg er helt sikker på, at J nok skal blive et af dem – ligesom Kamma ser ud til at være på instagram og her.
        Vi har besluttet for hendes skyld at blive hængende, så hun ikke skal flyttes med ind hos nogen andre – fx mine forældre – og knytte sig til dem og så blive flyttet igen. Selvom børn omstiller sig hurtigt, tror jeg ikke, at det vil være sundt for hende. Og med den fart udbetaling danmark mv. skyder ift. boligstøtte osv. har jeg ikke råd til at finde en midlertidig lejlighed. Det går også fint nok, vi er fine venner, men det er ret træls at have sat sit liv på pause så længe.
        Må jeg spørge, hvordan Kamma reagerede, da I flyttede ud?

        Ærgerligt med iguy. Jeg ønsker mig den helt vildt til J, men synes at 300kr er liiige i overkanten for mit SU budget pt. Men det ser ud til, at det er det sådan nogle covers koster. Jeg har også kig på fischer price cover til iphone. J elsker min telefon – men hun sidder bare og vender og drejer den i hænderne mens den er slukket, så jeg ved ikke hvad hun synes, hvis den bliver pakket ind i et cover. 🙂

      • Dejligt at I er enige. Så er det vel heller ikke helt så slemt at blive boende 🙂
        Jeg er jo stadig ikke enig i Anders’ beslutning, men jeg accepterer den.
        Jeg synes hun har været sej. Der har været flytning, mellemørebetændelse og dagplejestart – hvor hun pt har d. 4. dagplejemor på 3 mdr. Hun har været meget pylret og bliver ulykkelig hvis jeg går og vil sove i min seng. Men det er det! Men der kommer nok en reaktion når vi nu flytter igen.

        Fisher price coveret kan du købe brugt. Dem er der masser af på dba 🙂

        I øvrigt, så gik der under en måned før der var styr på alt fra udbetaling DK. Det eneste jeg stadig ik får er børnepenge, men det er fordi det er statsforvaltningen der styrer det. Men så laver jeg jo bare en lille opsparing på den måde, det er jo med tilbagevirkends kraft de kommer 🙂

  3. Hun lyder også bare rigtig sej! Det ville også være mærkeligt, hvis der slet ikke var nogen reaktion. Det forventer jeg også, at der kommer – måske især det med at sove om natten. Men nu må vi se.

    Jeg er glad for at høre, at det er gået så stærk med Udbetaling Danmark. Jeg har kun hørt at det går langsomt, men måske prioriterer de enlige forældre eller sådan noget. Jeg skal jo også bare i gang med at søge, hvad jeg kan få, så har de jo god tid.

    Nej, når vi er enige går det ok med at bo sammen. Men jeg synes det er hårdt, fordi beslutningen er taget, og jeg ved at det slutter. Så alle de ting der irriterede mig lidt ved ham før vokser sig hurtigt store. Og så det her med, at jeg bare går og venter på at kunne starte på mit nye liv. Det går dog lidt nemmere efter jeg har fået min lejlighed, så jeg ved, hvornår det slutter. Det har taget lang tid.

    Jeg må lige på dba og kigge. Måske kan jeg finde et billigt cover til at beskytte min ipad også. 🙂

    • Og altså det nye liv er jo ikke nødvendigvis en ny kæreste. Det er mere det der med at komme i gang med at leve som enlig mor osv. Bare lige for at få det på plads.

Skriv et svar

