Flytning

Hold nu op, vi har været effektive i dag!
Efter en halvsøvnløs nat, fik jeg afleveret en ret træt baby i dagpleje og så gik vi ellers igang med at flytte. Min mors kæreste og min kusine hjalp med at flytte, mens min søster satte på plads i den nye lejlighed og passede min kusines dreng.
Kl 13 var vi færdige – flyttede også kun 150 meter. Men sikke en forskel! Fra larm og ballade, knirkende gulve og dårligt indrettet lejlighed med kun to vinduer i alt. Til lys og dejlig lejlighed med vinduer i alle rum. Og stille og rolige (senile og halvdøde) naboer. I love it!
Kamma virker også umiddelbart glad for at være her. Hun har været rundt og kigge i alle rum og kroge og rodet i alle kasserne. Og gulvet her er ikke glat, så hun kan rent faktisk gå!
Da klokken var 19, fandt jeg en flaske frem til hende og spurgte om hun ville i seng. Så kravlede hun overraskende nok ind på sit eget værelse og satte sig ved sin seng. Havde egentligt regnet med at hun ville ind i min. Men hun sover der da endnu. Så må vi se hvor længe det varer 😉

Lige nu er der rod og kaos.

20131115-210129.jpg

20131115-210142.jpg

20131115-210156.jpg

20131115-210208.jpg

20131115-210223.jpg

Men det bliver godt! I morgen. Lige nu er jeg simpelthen for træt. Det lykkedes mig at finde sengen, det må være nok for i dag.

Og så til sidst, liiiige et enkelt billede af Kamma på vej hjem fra dagpleje, som jeg i øvrigt er tosset på, ikke dagplejeren, men dagplejekontoret. Men det kræver et indlæg for sig selv. Når jeg har raset ud 😉

20131115-210448.jpg

8 thoughts on “Flytning

Skriv et svar

