Dagplejestatus

Jeg blev ringet op af en fra dagplejekontoret kl 10:15 – som jo meget belejligt lige var 15 min efter at pladsanvisningen havde lukket for telefonen – som kunne fortælle mig at hun nu havde talt med dem og de kunne ikke sige om jeg kunne få pladsen før d. 1. december. Jeg blev tosset! Det kan sgu da ikke være rigtigt at Kamma ikke kan få den ledige plads hun har? Den er ikke engang reserveret til et barn endnu. Det var heller ikke muligt at hun kunne være i gæstedagpleje der, selvom pladsen er tom. Armen altså!
Nu har jeg sendt en vildt lang mail til pladsanvisningen hvor jeg har fortalt om hele forløbet og hvorfor jeg vil have Kamma hos Helene. Så nu kan jeg kun afvente – for det er selvfølgelig først muligt at træffe dem på telefonen igen på torsdag mellem 9-10.
Og indtil da må Kamma jo blive hjemme hos mig. Great…

One thought on “Dagplejestatus

  1. For fanden! Man får jo næsten det indtryk, at de kun gør det for at være på tværs! ØV! 😦
    Håber at pladsanvisningen kan hjælpe jer!

Skriv et svar

