Jeg har vundet noget :D

Nåmmen det er jo slet ikke skidt det hele! Ovre på kids-worlds facebookside kunne man i går vinde en valgfri Danefæ del hvis man likede et opslag – og jeg vandt! 😀

Efter noget betænkningstid – det er sgu da svært at vælge EN ting – endte jeg med at vælge et sæt regntøj.

20131121-110756.jpg
Og så i den dejligste gule farve! Glæder mig til at se hende i noget andet end lyserød og lilla! 😀
Har valgt det i str 90, så det er nok lidt for stort endnu, men med den fart hun vokser i, så kan hun nok passe det efter jul 😉

20131121-111220.jpg
Nogen fik syltetøj på sin bolle i dag… :p

One thought on “Jeg har vundet noget :D

Skriv et svar

