Nye dræn

Ugen op til påske begyndte Kammas ene øre at løbe igen, hun var rimeligt upåvirket af det, men da væsken der kom ud var lidt blodig, fik vi akuttid ved ørelægen, der sagde det var kraftig infektion og gav os øredråber.
Henover weekenden blev det værre og mandag tog vi forbi lægen, da ørelægen (selvfølgelig…) holdt ferie.
Hun udskrev penicillin, som faktisk bare gjorde Kamma SÅ syg.

20140510-215346.jpg

20140510-215410.jpg
Hun fik feber og det løb om muligt endnu mere fra øret – og begyndte også fra det andet.
Heldigvis blev det lidt bedre i løbet af påsken.
Men da penicillinbehandlingen var slut begyndte hun at have ondt og til sidst måtte jeg have endnu en akuttid ved ørelægen – hvor jeg måtte lyve og sige at hun havde feber, ellers ville de ikke give hende en tid.
Kamma elsker venteværelset ved ørelægen, fordi der er så meget legetøj og mennesker hun kan råbe hej til, så hun var i et vældigt humør da ørelægen kom for at hente os.
Hun konkluderede så inden hun havde kigget Kamma i ørerne at hun vist ikke fejlede noget. Jeg havde lyst til at kvæle hende.
Så kiggede hun på Kamma. Og kunne informere os om at det ene dræn var faldet ud og det andet var så stoppet at det muligvis skulle skiftes. Jeg måtte virkelig bide mig i tungen for ikke at sige noget til hende. Dumme kælling.
Så vi fik ny tid til dræn. D. 30. april kl 8:45, præcis et halvt år efter hun fik lagt de sidste. Det håber vi ikke gentager sig!
Anders tog fri, så han kunne tage med os og Kamma tog fasten så fint og gik også nææææsten selv ind til lægen, men kunne alligevel godt fornemme at noget vist ik var helt normalt, så hun græd lidt. Heldigvis slet ikke så slemt som sidst, så det var ikke nær så hårdt at se hende falde i søvn.

20140510-220827.jpg Mens vi ventede på at hun vågnede fra narkosen.

20140510-220955.jpg Hun fik skiftet det ene dræn og det andet blev renset. Og det virker heldigvis som om det har hjulpet. Hun sover fint om natten og kan høre! og nogle gange kan man rent faktisk få hende til at gentage ord. Så nu krydser vi fingre for at det fortsætter sådan!

2 thoughts on “Nye dræn

  1. Har haft det her indlæg markeret som ulæst i Bloglovin’, fordi jeg lige ville kommentere, når jeg kom til en computer. Det er jeg nu 😀 Pleeeeease blog noget mere, jeg elsker din blog 😀 Ved godt, der er Instagram… og det er også dejligt, men alligevel ikke helt det samme 😉

    • Du er så sød 🙂 Jeg vil gerne blogge noget mere! Og jeg har TUSIND billeder jeg gerne vil vise bare fra weekenden. Men min hjerne er spasset helt ud pga alle mulige ting. Men fra juni har jeg ferie og SÅ burde jeg have tid og overskud igen 🙂

Skriv et svar

